Olen kirjutamas raamatut

Sel ajal kui mind ägeda psühhoosiga psühhiaatriakliinikusse hospitaliseeriti, varises mu elu kokku, kuid ainult hetkeks. Juba siis, kliinikus olles teadsin, et see ei saa olema minu lõpp. Kõik see oli kuus aastat tagasi ja juba siis teadsin, et kui ma end kõigest läbi murdnud olen, tahan, et minu lugu, kogu aususes, saaks olema abimeheks nendele, kes on alles oma teekonna alguses. See on alati olnud suurimaks motivaatoriks saavutama täisväärtuslikku elu– just see aitamisrõõm ja teadmine, et nii delikaatsete ja tabude teemade jagamine oma nime alt aitab ühiskonnas midagi paremuse poole muuta. 

On uskumatu, aga järjest on täitumas nii palju minu unistusi. Ka raamatu kirjutamise unistus, mida ei saagi enam unistuseks nimetada. See on nüüd projekt, mis on olnud mõnda aega töös. Kellega koostöös ja millal see avaldub, jääb esialgu telgitaguste taha, kuid kui praegu eriti blogipostitusi peale ei tule, siis tead, et töötan millegi suurema kallal.

Raamatus avalikustan oma lapsepõlvetrauma, seetõttu tekkinud käitumismustrid ja iseloomujooned, mis soodustasid lisaks geneetikale osade skisofreenia sümptomite, bipolaarse meeleoluhäire ja buliimia väljaarenemist. Lisaks kirjutan väga täpselt oma skisofreenilisest episoodist– mida ja kuidas ma sellel ajal mõtlesin. Lugeda saab ka minu kuust psühhiaatriakliinikus. Raamatu põhifookus on sellel, mida elasin läbi, mida sellest järeldasin, kuidas seda analüüsima õppisin ja kuidas ma sellest kõigest välja sain ja nüüd väga edukalt elus toimetan. Usun ise sellesse projekti väga ning olen kindel, et nii paljud need, kes on sarnaste psüühikahäiretega kokku puutunud, saavad endale juurde ühe hea abimehe. 

Paljusid teemasid olen juba ka blogis puudutanud, kuid siiski olen jätnud väga palju rääkimata, just seda kõige valusamat ja isiklikumat, millel oli suur kaal kõikides minuga juhtunud asjades. Raamatus tõmban loori täielikult eest ja räägin valehäbita suu puhtaks.

Loodan, et nii mõneski lugejas, kes on käinud blogiga kaasas juba poolteist aastat, tekitab see idee põnevust!

Karmen <3


Comments

  1. Sa oled nii tubli!! Mina ootan küll põnevusega su raamatut :) Jüudu!

    ReplyDelete
  2. Ootan ka raamatut. Põnev, et mainid lapsepõlvetraumat. Olengi mõelnud, mis võiks olla nende häirete süvendajaks. Endale on tundnud, et mingid kogemused võivad ka kaasa aidata lisaks geenidele.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Justnimelt. Nagu ikka on kõikide haiguste avaldumises eelduseks geenid+keskkond kombinatsioon. Seda püüangi oma raamatus väga täpselt kirjeldada. Tore, et veel keegi ootab! Aitäh :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts