HULL 2.0

Teatan suure rõõmu ja ootusärevusega, et valmimas on mu teine raamat HULL 2.0.

Esimest raamatut sellise pealkirjaga ei olnud anda välja lihtne. Saates "Duubel" otseeetris küsiti: "Kas sa mõtled ka? Sellise pealkirjaga raamat? Kui tööandja sind googeldab?" Vastasin: "Ma ei taha sellise tööandja heaks töötada."

Ja miks ma olen seda teinud kõike ja teen tänaseni, on see, et kui keegi tunneb, et ta on üksi, siis ta ei ole. Nagu üks lugeja ütles: "Tänu sinule on mu lastel täna nende ema" ja teine lugeja "Sinu selja taga seistes oleks nagu kuulivest seljas."

Skisofreenia puhul sageli arvatakse, et inimene on ohtlik. Ta võib olla, lähtudes sellest, mis on tema maailm. Aga valdavalt oma kogemuse põhjal ütlen, et oma maailmades olles on maailm ohtlik pigem mulle.

Ma olin edukas ettevõtja, kellel oli kõik elu paigas, kuniks üks vale otsus viis hävinguni, kuni olin ajutiselt invaliid. Raamat on väga jahmatav, kohati õõvastav, aga olen kindel, toob palju valgust neile, kes selliste asjade pärast alla annavad ning elust kõrvale jäävad  tööealist rahvastikku PEAB toetama. Eriti on edasine kriitiline noorte haigestujate puhul ja nii mõnigi talent jääb isikliku stigma pärast koju.

Peagi on projekt üleval Hooandjas ja kõik, kes soovivad, saavad toetada raamatut paberkandjal + audioraamatut, mis on loodud heliefektide ja muusikaga, et anda edasi paremini psühhoosikogemust ja mis selle ajal inimese peas toimub.

Esimene raamat oli edu. Ma olin noor vasikas alles siis, kuid siit sealt kuulnud, et see on paljudes kohtades õppematerjal. Teine tuleb suurema kogemuse pealt ja läbimõeldumalt.

Jälle riskin. Jälle on hirmus. Jälle kardan diskrimineerimist. Aga ei üks inimelu pole tähtsam kui tööandja, kes mind ukse taha jätab. See on mu seisukoht.

Tervitades
Karmen



Comments

Popular Posts